Thursday, December 10, 2009

.aku akan tetap menunggu.

akhirnya..
perjuangan di UM terhenti setakat di quarter final. hmm rupanya mimpi aku untuk berdebat di pentas final hanya fantasi yang aku reka sendiri untuk jadi penguat semangat.
tapi xpe, aku yakin generasi baru UiTM akan menjadikan mimpi aku satu reliti satu hari nanti. aku akan setia menunggu..wink~


di sebalik penganjuran UM yang laha.. hehehe.aku rasa sgt seronok sbb:

1. ni ialah last royal aku.dan aku dapat merasa manisnya bersama semua. suka dan duka dirasai bersama

2. aku dapat bersama si dia dan keluarga baru UTM. heehee.

3. makin cinta pada dunia ini. cinta dan rasa di UM semua bergaul menjadi satu. debaran,kebanggaan, tangisan, dan segalanya.. walauapapun, ia kenangan paling indah buat aku..


p/s: tiada apa untuk disesalkan..

No comments:

 
Copyright 2009 one big heart. Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Wpthemesfree