Monday, May 25, 2009

.dunia baru aku.

siapa kata kita cuma ada satu dunia?

saya kata kita punya banyak dunia; dunia dalam dunia. aku sudah berjalan merentas beberapa dunia setakat ini.begitu juga kamu.semalam sebelum senja, aku merentas satu lagu dunia. dunia yang bakal aku tempuh lagi dua minggu.aduhh..

DUNIA SEORANG GURU.

bagaimana agaknya ya? aku di mata mereka. lagak aku dan rakan-rakan sewaktu mentertawakan guru-guru aku semasa di bangku sekolah dahulu seakan-akan menari-nari di depan mata aku. hmm, inilah akibatnya. padan muka aku.

yang pasti, dunia baru aku nanti pasti jadi pengalaman yang tidak mungkin luput dari ingatan

p/s: random post. sudah lama tidak menulis. rasa cacamarba.gundah gulana.

1 comment:

Hanna said...

welcome to the new world...let's face it together...

 
Copyright 2009 one big heart. Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Wpthemesfree